poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Pink jacket

Żakiet, który mam na sobie kupiłam dwa trzy temu w second - handzie. Bardzo podoba mi się jego kolor, jest taki żywy. W końcu kupiłam coś nie w kolorze szarym lub czarnym. O tej torbie zupełnie zapomniałam, bo została w moim rodzinnym domu. Jak sprzątałam na święta znalazłam ją w szafie. Lubię ją, bo jest bardzo pojemna i lekka.







żakiet (jacket) - Second Hand
koszula (shirt) - Mango
spodnie (jeans) - H&M 
tenisówki (trainers) - H&M
torba (bag) - Bershka

10 komentarzy:

  1. No pięknie! Jednak są jeszcze tacy jak ja, których nie przeraża barwa różowa ;) Żakiet bardzo fajny ... sama mam podobny więc nie ma co się dziwić mojej aprobacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Straszny fajny kolor tej marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. torba i marynarka świetnie razem wyglądają :)
    zazdroszczę takiego łupu :D

    http://flashnfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no to niezle ubrania kupila w tamtym roku :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny żakiet w pieknym kolorze :) i bardzo zacne spodnie!

    Pozdrawiam :)
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor żakietu :) super zestaw

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń