wtorek, 12 kwietnia 2011

Hat

Dość długi czas poszukiwałam dużego kapelusza. Chodziłam po wielu sklepach, ale wszędzie znajdowałam same słomkowe, a chciałam z materiału. Ostatnio poszłam do galerii i znalazłam go w Bershce. Byłam przeszczęśliwa i od razu poleciałam do kasy aby go kupić. Jestem nim zachwycona, już nie mogę się doczekać lata gdy będę mogła ciągle go nosić. Poza tym mam na sobie sukienkę, która kupiłam już jakiś czas temu w H&M. Myślę, że jej kolor wpasuję się we wiosenne trendy.







kapelusz (hat) - Bershka
płaszcz (coat) - Pull and Bear
sukienka (dress) - H&M
sweter (sweater) - GreenPoint
buty (shoes) - CCC

2 komentarze:

  1. w bershce sa takie ladne kapelusze ? O :)

    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny kapelusz! :) dama jak nic!
    ach i ta sweterkowa sukienka, co za kolor! :)

    Pozdrawiam,
    http://www.rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń