wtorek, 5 lipca 2011

Coldplay!

W poprzednim tygodniu spełniło się jedno z moich największych marzeń. Jako wielka fanka Chrisa Martina i zespołu Coldplay nie mogłam przegapić ich koncertu, który odbył się w ramach Heineken Open'er Festival. Występ przeszedł moje najśmielsze wyobrażenia i nie żałuje trwającej prawie cały dzień podróży na drugi koniec Polski, spędzonej w dodatku na korytarzu pociągu. Nie zapomnę tego do końca życia i mam nadzieję, że będę miała możliwość być jeszcze nie raz na ich koncercie.

Dzień przed koncertem pojechałam do Wrocławia, gdzie kupiłam sobie kombinezon w New Look oraz balerinki w Forever 18. Ten strój świetnie sprawdził się w długiej podróży, bo jest przewiewny i nie miałam zbyt dużego pola manewru. Wiem, że wystające ramiączka nie wyglądają zbyt dobrze, ale musiałam postawić na wygodę.

Za kilka dni postaram się pokazać się wam w tym kombinezonie w lepszej stylizacji! 

PS. Zdjęcia z koncertu zrobione zostało telefonem komórkowym, stąd słaba jakość. Nie można było niestety wnosić aparatów na teren festiwalu.






kombinezon - New Look
balerinki - Forever 18

2 komentarze:

  1. Też byłam :D I też przejechałam sporą część Polski by ich zobaczyć ;) Konkretnie to z Wrocka jechalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Strasznie bym chciała być na ich koncercie.. :)
    Pozdrawiam,
    http://klaudiakatharine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń