poniedziałek, 20 czerwca 2011

Hello Kitty

Wykorzystałam przerwę w sesji i pojechaliśmy z moich chłopakiem do Zamku w Mosznej. Na zdjęciach w internecie robił imponujące wrażenie. Na żywo trochę się zawiodłam, ale i tak uważam że jest bardzo ładny i warto tam przyjechać.

Pogoda była niespecjalnie dobra, więc ubrałam się trochę na sportowo i wygodnie. Bluzę kupiłam dawno na dziale dziecięcym w H&M - jestem fanką Hello Kitty (wiem, obciach) i nie mogłam jej nie wziąć!

Przypominam też, o moich aukcjach, które możecie zobaczyć TU.

PS. Przepraszam za jakość zdjęć, ale wysiadły nam baterie w aparacie i byłam zmuszona robić telefonem.





bluza (sweatshirt) - H&M
leggins - Zara
tenisówki (sneakers) - H&M

6 komentarzy:

  1. super ta bluza =)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja , taka prosta : ) , zapraszam też do mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeździłam do tego zamku jak byłam mała - pamiętam, że wtedy robił na mnie ogromne wrażenie :). Aż się uśmiechnęłam do wspomnień czytając Twój wpis :). A kocia bluza super. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy koczek:)

    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zabawna stylizacja, uwielbiam hello kitty!

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie (jest w 4 poście od góry) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna bluza ! ;) wyszło ciekawie !

    OdpowiedzUsuń