środa, 2 marca 2011

Early Spring

Dziś przedstawię wam bardziej wiosenny zestaw, bo taka też jest pogoda. Mam na sobie koszulę w kwiatuszki, która kupiłam w Mango w Factory Outlet we Wrocławiu. Polecam wszystkim ten outlet ponieważ można znaleźć bardzo dużo ładnych ubrań za małe pieniądze - jest tam cała paleta sklepów, od bardziej eleganckich, przez sportowe, a kończąc na markowej bieliźnie. Kolejny raz mam na sobie mój szary sweter i myślę, że będzie się on często przewijał na blogu. Bardzo go lubię, bo jest cieplutki i pasuje niemalże do wszystkiego, a najlepsze jest to, że kosztował mnie aż 2,50 zł. Na szyi mam wisiorek, który jak pisałam wcześniej kupiłam na giełdzie biżuterii.












sweter (sweater) - second hand
koszula (shirt) - Mango
spodenki (shorts) - second hand
torebka (bag) - vintage
buty (shoes) - Baleno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz