wtorek, 23 sierpnia 2011

Foothills

Buty, które mam na sobie upatrzyłam sobie dawno temu. Gdy wreszcie postanowiłam je kupić to były z nimi same problemy. Nie dość ze przesyłka szła długo to gdy już je dostałam okazało się, że są o 3 rozmiary za duże. Byłam strasznie zła i stwierdziłam, że kupie nowe ale od innego sprzedawcy. Na te czekałam tylko dwa dni i w końcu dostałam właściwy rozmiar. Jestem z nich strasznie zadowolona, są bardzo wygodne. A  jutro lecę po nowe i na dniach wam je pokaże

.







kurtka - second-hand
bluzka - New Yorker
legginsy - Calzedonia
buty - allegro

12 komentarzy:

  1. jeju cudowna kurtka! gdzieś Ty ją dorwała w sh?!

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak Claudie, ja też strasznie zazdroszczę Ci kurteczki! Jest niesamowita! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje:):)kupiłam ja w sh w Bielsku- Bialej. stamtad tez pochodze:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty! :)

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne buty na jesień, ale faktycznie kiepska zabawa z tymi przesyłkami :/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kurteczka ;) i na dodatek z sh! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna bluzka !
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie! : ) ♥
    zapraszam do mnie! : ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie mam parki, bo muszę przyznać, że ich nie lubię ale Tobie ta stylizacja się udała! Fajnie zgrały się kolory i wyszedł ciekawy casual:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń